لیدی گاگا عینک خود را به شاهرخ خان هدیه داد .


شاهرخ خان و لیدی گاگا

در فرش قرمزی که برای F1 after-party (پارتی که با حضور لیدی گاگا برگذار شد) برگزار شده بود از شاهرخ خان در مورد لیدی گاگا سوال پرسیده شد و او این چنین جواب داد :

"تعامل من و لیدی گاگا بسیار خوب بود ، او بسیار شیرین و خوش قلب است ، من و لیدی گاگا ساعت ها کنار هم نشستیم و در رابطه با چیزهای خوبی در مورد زندگی صحبت کردیم .

دخترم از طرفداران بسیار سرسخت لیدی گاگا است ، او به آهنگ های گاگا گوش میدهد و من را با آهنگ های او آشنا کرد و الان من نیز از طرفداران لیدی گاگا هستم ."

هدیه لیدی گاگا به شاهرخ خان
از همه جالب تر این است که لیدی گاگا عینک خود را که عکس آن را میتوانید ببینید را به شاهرخ خان هدیه داده است که به دخرتش بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد